کیا ریو و سورنتو
نوشته شده توسط : نت ابزار

کیا موتورز یکی از قدرتمند ترین شرکت های خودرو سازی دنیا است که روز به روز پیشرفت قابل توجهی دارد و خودرو های بسیار با کیفیتی را تولید می‌کند. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با دو تا از بهترین محصولات این شرکت یعنی ریو و سورنتو آشنا کنیم و به شما لوازم یدکی کیا را از کجا تهیه کنید. با ما همراه باشید.

ریو، دوستدار طبیعت

برای کسانی که عاشق طبیعت و محیط زیست هستند این ماشین میتواند بسیار ایده آل باشد. زیرا کی ریو 2021 به عنوان یک ماشین دوست دار محیط زیست معرفی شده است. میزان مصرف سوخت نسل جدید کیا ریو بسیار پایین است. از نظر تولید گازهای گلخانه ای نیز گفته شده که بی خطر است و کمترین میزان گازهای گلخانه ای را تولید میکند.

کیا ریو، یک هاچبک مدرن

رانندگی با این مشاین به حالت اکو، اسپرت و بسیار استناندارد است. قدرت موتور این ماشین حدود 120 اسب بخار است و گیربکس دستی آی ام تی دارد که باعث افزایش کیفیت سواری و رانندگی با آن شده است. پیشرانه کیا ریو جدید هیبریدی و از نوع MHEV است که از یک موتور بنزینی با حجم یک لیتری توربو و یک سیستم 48 ولتی برخوردار است. این ویژگی های باعث شده که از ریو 2021 به عنوان یک هاچبک استاندارد و خوش فرم یاد شود که به راحتی انتظارات یک خودرو شهری را و جمع و جور را برآورده میکند.

کیا سورنتو جدید در ایران

نسل سوم ماشین سورنتو حدودا از اواخل سال 2015 بود که وارد بازارهای ایران شد. نه تنها زا آن زمان، که از لحظه رونمایی از این ماشین، ایرانیان زیادی در سودای خرید این ماشین بودند و خیلی ها نیز موفق به وارد کردن و خرید آن شدند. اما بعد زا این نسخه 2 سال بعد ما شاهد طراحی و تولید مدل 2017 و جدید سورنتو بودیم. شرکت اطلس موتور به عنوان نماینده رسمی کیا موتورز در کشور از همان ابتدای رونمایی از سورنتو 2018 به دنبال واردات آن بود و برای وارد کردن آن نیز تلاش های زیادی انجام داد تا اینکه….

اطلس موتور موفق شد مجوزهای واردات سورنتو 2018 را بگیرد و تعداد از آن ها را وارد کشور کرد. پس از اینکه ماشین ها وارد گمرک شدند، دولت تصمیم عجیبی گرفت و در یک اقدام عجیب سایت فروش اینترنتای یا درخواست خرید ماشین را بست. از آن زمان بود که سورنتوهای جدید شرکت اطلس موتور به همراه سایر ماشین های وارداتی به گمرک برای یک مدت طولانی در گمرک زندانی شدند.

اما به تازگی محدودیت ها برداشته شده و اغلب گمرکات کشور ماشین های ترخیص نشده را آزاد کرده و به دست وارد کننده داده اند. در میان این خودرو ها چندین ماشین سورنتو نیز به چشم میخورد که حتی به فروش نیز رسیده اند.

سخن آخر

شما باید دقت داشته باشید که برای تهیه لوازم یدکی کیا باید حتما بهترین آن را که از اصل بودن آن مطمئن هستید و می‌دانید با کیفیت است را تهیه کنید. برای همین منظور ما امروز به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید لوازم یدکی کیا حتما از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: